Pastebėjus klaidų internetinėje parduotuvėje arba jei gavote brokuotą prekę prašom kreiptis
TEL NR: +370 67656131
Noriu pasinaudoti garantiniu aptarnavimu –
prekė yra brokuota arba sugedo
Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija
dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali
skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar
kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.
Kokioms prekėms neteikiama garantija?
- Kokybės garantija neteikiama, jei
prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo
paskirtį.
- Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose
esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta
asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis
atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
- Atsiimdami prekę parduotuvėje, apžiūrėkite, ar ji yra
nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio
atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite.
Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir,
dalyvaujant kurjeriui , surašykite aktą. Jei prekės broką ar
defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime
prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos
komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant
gamykliniam brokui.
Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo
pardavimo taisyklėse.
Prekių kategorijos, kurioms taikomi specifiniai įsipareigojimai
Kai kurioms
prekių kategorijoms mes taikome atskirus garantinius įsipareigojimus. Kviečiame
sužinoti daugiau apie garantinius
įsipareigojimus
- DVD ir CD diskai,
kompiuteriniai žaidimai
- Stalo žaidimai
- Kosmetika ir
parfumerija, higienos prekės
- Prekės kūdikiams
ir vaikams
- Optika ir
elektronika, mobilieji telefonai, kompiuterinė ir buitinė technika
- Elektros ir
šildymo prietaisai
- Baldai
- Apatiniai
drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės
kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
Pardavėjo prekes-visiems.lt prekes taip pat galite pristatyti ir į visas prekes-visiems.lt
fizines parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite
kontaktuose.
Prekę garantiniam remontui galite siųsti ir per kurjerį. Jei prekės pardavėjas prekes-visiems.lt
tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Senosios obels g. 1, Kaunas, Lietuva,
LT-46279.
Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris
pateikiamas sąskaitoje faktūroje.
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad
ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu,
garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
Ką daryti, jei įtariu, kad prekė nekokybiška?
Jei įtariate, kad gavote nekokybišką prekę, turite kelis
pasirinkimus:
- Jeigu
prekės kokybės trūkumus yra įmanoma pašalinti, galite kreiptis į
pardavėją, kad jis produkto gedimą pašalintų. Atkreipkite dėmesį, kad
prekės pardavėjas gali būti net tik prekes-visiems.lt, bet ir kitos
parduotuvės. Pasitikrinti galite sąskaitoje faktūroje.
- Jūsų pirktai
prekei gali būti pritaikyta nuolaida, atitinkanti dėl trūkumų prarastą
vertę.
- Galite gaminį
pasikeisti į identišką geros kokybės prekę, išskyrus tuos atvejus, kai
produkto trūkumai yra smulkūs arba atsirado dėl Jūsų kaltės.
- Prekę galite
grąžinti, o Pardavėjui nustačius, jog grąžinta prekė turi nemažareikšmių
defektų, atgauti pinigus. Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų
skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus.
Plačiau apie tai kviečiame
skaityti pirkimo pardavimo
taisyklėse.
Kiek laiko trunka remontas?
Pašalinti dėl
gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 1darbo dienos iki 3
savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos.
Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš
užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas.
Ar galiu į prekes-visiems.lt parduotuvę atnešti nebetinkamus naudoti elektros ar
elektronikos gaminius?
Taip.
Elektros ir elektroninėje įrangoje yra pavojingų medžiagų, kurios kelia pavojų
aplinkai bei žmonių sveikatai, todėl nebetinkami naudoti tokios rūšies gaminiai
negali būti išmetami kartu su komunalinėmis atliekomis. Įsigydami elektros ar
elektronikos gaminį prekes-visiems.lt elektroninėje parduotuvėje, į mūsų
parduotuvę galite atnešti tokios pačios rūšies nebetinkamą naudoti gaminį.
Jei norite atiduoti netinkamą naudoti elektros ir elektroninę įrangą, prašome
kreiptis į aptarnaujantį personalą, kuris Jums nurodys specialiai šioms
atliekoms skirtas talpas.
Mūsų įmonė bendradarbiauja su pavojingas atliekas tvarkančia įmone, kuriai
reguliariai perduodame surinktas pavojingas atliekas. Todėl galite būti tikri,
kad Jūsų atiduotos atliekos bus saugiai ir tinkamai sutvarkytos.
noriu grąžinti kokybišką prekę, kuri netiko
Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?
Daugeliui mūsų
prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti
be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija,
kuri galioja ilgiau, iki 30 dienų. Šiuo atveju prekei keliamos kelios
papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti
likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi
atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus. Jei pakuotę pažeidėte, kokybiškos
prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite.
Jeigu įsigijote baldų, šioms prekėms yra suteikiama 365 dienų papildoma pinigų
grąžinimo garantija. Prekė privalo būti grąžinama originalioje, tvarkingoje ir
nepažeistoje pakuotėje, o surinktų ar bandytų surinkti baldų grąžinti
nebegalima. Svarbu paminėti, kad produktas turi būti nepraradęs prekinės
išvaizdos, o prekė turi būti grąžinama tokios pačios komplektacijos, kokią ir
gavote. Baldai pirkti išsimokėtinai atgal nėra priimami.
Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo
pardavimo taisyklėse.
Kokių prekių negalima grąžinti?
Grąžinti
negalima sugadintų, prekinę išvaizdą praradusių prekių. Gaminį grąžinti reikia
tokios pačios komplektacijos, kokią gavote.
Pagal Lietuvos Respublikos patvirtintus įstatymus, tam tikros prekės nėra
grąžinamos:
- tabakas ir tabako
gaminiai;
- parfumerijos,
kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
- fotografijos ir
kinematografijos prekės;
- spausdintos
knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
- audiniai;
- kiliminė grindų
danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
- megzti vyriški,
berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
- kūdikių
drabužėliai;
- pėdkelnės,
kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
- siūti vyriški,
berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai
marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
- liemenėlės,
juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
- perlai,
brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę
bižuteriją;
- mašinos ir
mechaniniai įrenginiai;
- elektros mašinos
ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso
įrašymo ir atkūrimo aparatai;
- antžeminio
transporto priemonės;
- laivai, valtis ir
plaukiojantys įrenginiai;
- optikos,
fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba
chirurgijos prietaisai ir aparatai;
- laikrodžiai;
- muzikos
instrumentai;
- ginklai ir
šaudmenys;
- baldai, patalynės
reikmenys, šviestuvai;
- žaislai, žaidimai,
išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
- meno kūriniai,
kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
- augalai, gyvūnai
ir tinkamos kokybės maisto prekės;
- sveriamos ir
matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos,
atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo
taisyklėse.
Kur galima grąžinti prekes?
Pardavėjo prekes-visiems.lt
prekes taip pat galite pristatyti ir į visas prekes-visiems.lt fizines
parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite kontaktuose.
Prekę garantiniam remontui galite siųsti ir per kurjerį. Jei prekės pardavėjas prekes-visiems.lt
tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Senosios Obels g.1, Kaunas, Lietuva,
LT-46279.
Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris
pateikiamas sąskaitoje faktūroje.
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei
prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.